بخش نت این مرکز آمادگی اين را دارد به روشهای زیر خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات را برای مشتریان انجام دهد:

قرارداد تعمیرات و نگهداری:

کارخانجات، مراکز معاینه فنی بزرگ و سازمانها جهت اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات و عدم توقف ناگهانی آنها، نسبت به عقد قراردادهای تعمیرات و نگهداری اقدام می کنند. در اين قالب بر اساس نوع و حجم نیازهای طرفین، تيم ويژه ای معین و بر اساس جداول زمانی و عملکردی تنظيم شده، اين خدمات بصورت منظم ارائه می شود. بررسی سوابق تجهیزات شرکتهائی که دارای قرارداد نت بوده اند حکایت از کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم ایشان دارد.

خدمات موردی بدون قرارداد:

در اين روش مشتری بدون عقد قراداد و بر اساس جداول و برنامه زمانبندی خود، جهت خدمات سرویس و نگهداری ارائه درخواست می نماید.

مرکز سرویس، نگهداری و تعمیرات با گستره وسیع جغرافیائی حضور مشتریان، اقدام به اعزام تکنسین تعمیراتی می نماید. خدمات پشتیبانی تلفنی اين مرکز همواره در دسترس مشتریان می باشد. اين خدمات بطور دائمی و بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه و یا زمان سپری شده از فروش دستگاه در خدمت مشتریان است. جهت بهره‌مندي از اين خدمات لطفا پس از دریافت ( دانلود) فرم درخواست تعميرات و خدمات و پس از تكميل آن نسبت به ارسال آن به شماره نمابر 02144980181 اقدام و نتیجه را از داخلی 121 ( آقاي تقي‌زاده) پیگیری نمائید.

خدمات تلفنی و پشتببانی راه دور:

در صورتی که نیاز به خدمات از راه دور داشته باشید، می توانید با دریافت ( دانلود) فرم درخواست خدمات پشتیبانی از راه دور و تکمیل آن نسبت به ارسال آن به شماره نمابر 02144980181 اقدام و نتیجه را از داخلی های 105 و 110 پیگیری نمائید.